Als u een technisch probleem heeft in het klantenportaal, kunt u dit misschien met de volgende stappen oplossen. Controleer na elke stap of het probleem aanhoudt. Als het probleem is verholpen, hoeft u geen verdere stappen te ondernemen.
- Update uw webbrowser. Ons klantenportaal werkt het best met de nieuwste versies van webbrowsers.
- Gebruik een andere webbrowser. Dit zal u helpen bepalen of het probleem specifiek bestaat voor één browser.
- Schakel werkbalken of add-ons uit die niet vooraf met uw webbrowser zijn geïnstalleerd. Sommige browser-add-ons of -extensies kunnen de prestaties van het klantenportaal beïnvloeden. Als het uitschakelen van de add-ons het probleem verhelpt, schakel ze dan één voor één weer in om te zien welke add-on het probleem veroorzaakte. Leer hoe u uw invoegtoepassingen voor Internet Explorer, Chrome of Firefox kunt beheren.
- Wis uw browsercache en verwijder uw Mewa-gerelateerde cookies. Leer hoe u uw cache kunt wissen voor Internet Explorer, Chrome, Safari en Firefox.
Wat moet ik weten voordat ik de cache of cookies van mijn browser verwijder?
Het wissen van uw cookies kan ertoe leiden dat u andere informatie verliest die in uw browser is opgeslagen, zoals opgeslagen wachtwoorden en inloggegevens. Misschien wilt u deze informatie elders opslaan voordat u ze verwijdert.
Het wissen van de cache zou geen invloed mogen hebben op opgeslagen belangrijke gegevens.
Als geen van deze stappen het technische probleem verhelpt, stuur ons dan een serviceticket of neem contact op met uw Mewa-serviceteam.